Artikelmall
Visste du att kunden bara köper fördelar? Det var en viktig lärdom jag fick under min säljarkarriär. Lär dig hur du kan hantera kundens invändningar och övertyga dem om produkten eller tjänstens fördelar.
Visste du att kunden bara köper fördelar? Det var en viktig lärdom jag fick under min säljarkarriär. Lär dig hur du kan hantera kundens invändningar och övertyga dem om produkten eller tjänstens fördelar.
När jag började min karriär som säljare av telefonväxlar på Office Management, fick jag lära mig tidigt att det inte räcker med att bara kunna presentera fördelarna med våra telefonväxlar. Jag behövde också kunna hantera kundens invändningar på ett professionellt sätt för att kunna avsluta affären. Det var en utmaning för mig i början och … Read more
Lär dig bemöta kunders invändningar effektivt med FörsäljningsAkademien. Utforska strategier för att bygga förtroende, förstå kundens perspektiv och hantera vanliga invändningar som priset och tekniska lösningar. Stärk dina säljfärdigheter och bygg långvariga kundrelationer.
Utforska effektiva säljstrategier med Rodolfo Campos på FörsäljningsAkademien. Lär dig konsten att bemöta kunders invändningar och bygga långsiktiga, förtroendefulla kundrelationer. Ta del av insikter från ‘The Art of War’ och utveckla dina färdigheter för att övervinna alla försäljningsutmaningar.”
Lär dig att hantera de vanligaste motargumenten inom sälj och förstå hur du kan svara på dem på ett trovärdigt sätt. Läs mer på vår hemsida.