Att förstå kundens behov

När jag började min karriär som säljare av telefonväxlar på Office Management, fick jag lära mig tidigt att det inte räcker med att bara kunna presentera fördelarna med våra telefonväxlar. Jag behövde också kunna hantera kundens invändningar på ett professionellt sätt för att kunna avsluta affären. Det var en utmaning för mig i början och … Read more

Så bemöter du kunders invändningar

Lär dig bemöta kunders invändningar effektivt med FörsäljningsAkademien. Utforska strategier för att bygga förtroende, förstå kundens perspektiv och hantera vanliga invändningar som priset och tekniska lösningar. Stärk dina säljfärdigheter och bygg långvariga kundrelationer.

En God Säljvana är att ha färdiga svar till kunders invändningar.

Utforska effektiva säljstrategier med Rodolfo Campos på FörsäljningsAkademien. Lär dig konsten att bemöta kunders invändningar och bygga långsiktiga, förtroendefulla kundrelationer. Ta del av insikter från ‘The Art of War’ och utveckla dina färdigheter för att övervinna alla försäljningsutmaningar.”